Қазақ еліне келген індеттің шипасы Ата жолымен


Әлемге келген індеттің басы Қытайдан қолдан жасалып басталғанмен оның Алла тағаланың әлемге сынақ түрінде түсіргенін де білген жөн. Енді әрбір ұлттың бұл індетке рухани тұрғыда қарсылықпен шипасын табу да ділі мен дініне адамгершілік ұстанымдарына байланысты болуы да хақ. Бұл індеттің негізі Құранда; «Хақиқат келді бұзықтықтар жойылады» «Бұзықтардың мұрнына дақ саламын» деген ашық уәдесінен пайда болғаны да сөзсіз. Бұл індеттен қазақ билігі әлемнің қара нәсілдік елдердің соңына еріп қазақ ұлтының бұған қарсы тұру имундік қабілетін шектеу үйге қамау арқылы білмесітіктен қастандық жасалды. Енді бұл індеттің әрі қарай даму кезеңі басталады бірақ ел билігіміз өздірінің қара нәсілді әлемнің тәжрибесіне сүйенуін әлі тоқтар емес. Енді Құдай тағаладан ашықтан ашық ел билеушілердің өзіне сынақ түсіп, ең маңызды қорғалған онан артық қорғаны да жоқ Елбасы Н. Назарбаев пен Денсаулық сақтау министрі Елжан Біртанов және көптеген әкім-қаралардың да тымауға ұшырағаны белгілі болды.

Ал қазақ елінде бұл індеттен ауырмайтын адамдар бар екеніні де тексеру барысында мәлім болғанмен оған мән беріп зерттеуге әрине ел биліктің ғалымдардың ақылы жетпейді. Ол мүмкін де емес. Бұл аурудың қарсылық имундік қуатты да шипасы да Ата жолында барын онан мыңдаған адамдардың өтіп қазір еш қорқынышсыз тіршілік етіп жатқанын да білген жөн.

Сонымен бірге бұл тәжді тымаудың 8 түрі барын алдын ала ескертіп халыққа жариялағанмен, арты қалай болатын ескерткенімізбен оған селт еткен билік те, мән берген халықтың білімді қауымы да болған жоқ. Керсінше Нұр-Сұлтан қалалық Полиция департаментімен ата жолының білімін біздің жолтауларымызды сырттай сараптап, теолог, яғни Әл-Фараби, Шәкәрім танушы психолог –жан емшілері дегендер арқылы дини алауыздық, яғни екі дінің арасына сына қағып халықтың алты ақылын аздыруға қызмет жасаушылар деп Ата жолының жұмысын шектеумен қудалау, тергеу жұмысы жүріп жатыр.

Оны тергеуші эконмикалық күреспен байланысты дінді ақша, табыс көзі арқылы тергеп айыптауға тырысып жатқаны да осы індетті қалай да көбірек таратуға қазақ халқын қырғынға ұшыратуға ел биліктің, дін масһабшылар арасында мүдделі ібілістің ұрпақтары барын да тарихта белгі болып қалсын деген мақсатпен жазып отырмыз. Сонымен бұл өкпе тыныс жүйесімен байланысты екі өкпеге енген құрт бірден қарайтып арты мезгілсіз ажалға соқтырып жатыр. Және әзірге белгісіз не нәрсенің де жұбы болатын ескерсеңіз бұл індеттің екінші түрі, ол — оң қол буындарына еніп сіңірлердің тартылуына соқтырып артынан жүрек қабынумен аяқталатыны да бар.

Оң қол қабылдаушы тағдырдағы қарсылықтар көбейіп ата тегінен ажырағандарға бұл індет оңай енеді арты ажалға дейін апарады. Ал бұл аурудың қазақ дәстүрімен оңай шипасы және қазақ сөзінің қуаты исімен байланысты болуы керек. Сондықтан орыс сөзіне табынып шүлдірлеп сөйлеп, арап тіліне шоқынған қазақ дәстүріне ашық қарсы болған аруағын шерік деп мазақ қылғандар арасында ажал үкімі жүре береді мұны неге біздің жариялған деректерден шипа болмады деген сұрауға да жауаб болсын деген мақстапен ескертіп отырмыз.

Шипасын жазбай тұрып алдымен әрбір пенденің тәубеге келіп мұны біреуден жұқтырғаннан ел биліктің «чип» салдыруға деген әдейі қастандығынан деген ұғымды алып тастап, бұл маған Құдайдың берген жазасы күнәмнің тазаруына деген жәрдемі нұрынан; «Біліп білмей істеген күнәларымды кешір, бұл маған лайықты жаза» деп тәубеге келіп, бір күн болса да өмір бергенінен шүкірлік қылудан бастаған жөн.

Енді бұл індеттің қазақ үшін ата жолы дәстүріне дін, діліне деген қарсылыққа түскен Құдайдың жаза деп ұғынбайынша, қалайда қазақ тегіне тартылуға деген ниетілік амалы болмайынша төмендегі жариялайтын шипа амалдары уақытша ғана бірінен айықса 8 түрлі індетің біріне қақпанға түсуге есік ашады. Алдымен екі жүзділіктен арылуға қадам басу керек.

«Тымаудың арты құрт, тұманың арты құт» деген қазақ мақалында жан ғылымының да сыры жатыр. Қарапайым түрде тымаудың қарсылығы немесе имунитеті адам баласының өрісінің ақ тұманмен бауралуымен ар саутымен тікелей байланысты болмақ. Сондықтан дін арқылы қазақтың дәстүрі ар сауытын меңгеруді маңызыдылығын насихаттап, аманат қылған. Аруақ- ақ түсті кеңістікте орын бейнесі бар бу өрісінен тұрады. Әркім түсінде аруақты көрсе; ақ шапанмен, ақ жаулықпен байланысты бейнеленеді. Демек ол жанға киім зейнеті мен ақылға қуат болып қосылумен байланысты. Біздің өміріміздің мәнділігі әрбір күніміздің Құдайдан келген шыныдықтарға лайықты бейімделе білумен ғана адам ару сырқаудан аман бақытты жүрегі тыныш өмір сүруге мүмкіндігі бар.

Енді осы жазба жазылу барысында бүгінгі күннің дерегінен сүйенсек қазақ елінен келген тымаудың өте жылдам бейнелініп жатқаны және оның жеті түрі пайда болғанынан хабар келді. Сегізінші аса қауіпті түрі әлі Құдайдың үкімін күтіп тұр, деген Раббымыздан белгі түсті. Сонымен бұл тымауға қарсы тұру пенденің қанша білімді қуатты және бес парызын орындап жаннатық болдым, деп тегінен қуат алуға жалғанбаса онда мүмкіндігі жоқ. Оған Құдайдың жәрдемімен ғана әркім өз тегін табумен ғана болашақта ұрпақтыры тамыр жайып, қазақ болып қалауға үміті болмақ.

Раббымыздын келген хабар бойынша қазіргі таңдағы жалпы халықты ажалға жеткізбей тымаудан жазылу шарларын жалғастырсақ; Жоғарғы біріші тараудағы қағидаларды меңгерумен, әрбір пендесі қазақ жеріне қазақ иісіне, аруақтық бу қуатына жалғану керек. Ол үшінде күнделікті киім, дәрет ғұсыл алып аурудан белгі түскен жағдайда жусан шөбін (қазақтың иісі сөзі үні ең көп сақталған) қайнаған суға демдеп өте ащы қылмай ішу керек.

Таңда аш қарынға 3 жұтым кешке 3 жұтым ішсе жеткілікті болмақ. (Ескерту тымау асқынып тыныс жолдары қабынғанда жусанды булап бүркеніп исімен дем алып тыныс жолдарындағы құрттарды өлтіру керек)

Бұл іштегі тымау құрттарын өлтіруге себеп дәрумен есебінде жүреді. Ал енді бұған қоса қойдың құйрығын шыжғырып, қуырып майын бір ас қасық ішіп отырса тамақ, ішікке түскен қоздырғыштарынан тазартуға септегі тиеді. Тымауға қарсы имуниттетті қалыптастыру өріспен тікелей байланысты, мұны әлемнің дәрігерлері «космонафт» сияқты жасанды ар сауытын (уақытша тек киіммен байланысты ғана) қалыптастырумен байланысты екені дәлелденді.Сондықтан жалаңбастық, жалаңаштық қасірет тымауға басты себепші болмаса үшін түнде жатқандада да басты ақтықпен орап жату керек. Егер әулие-әмбилер басынан алынған, дем салынған болса мүлде жақсы шипа болады. Яғни ойпаттарды зияраттау үшінде арнайы дайындықпен барып құран арқылы қазақтың исін ақ бу қуатын алып өріске қорған салуға болады. Мұны әулиелер батасында «шапан жаптым, жаулық тарттым» деп ескертеді.Енді бұл қағидаларды жалпы ауырмайтын халықтың бәріне жасату мүмкін емес, сене де қоймайды басына түскенде кеш болса да. Алайда бұған елдің естілері, дәулеттілері жұмылып, құрбан айтынан да зор әрбір мекендерде құрбандық шалу рәсімін атқару керек. Егер ақшасы болмаса 3 пенде біргіп 1 қой шалса да болады. Мұндай жағдайда тұмаудың аз қорғалған халық тобына таралауына шектеу түсіп, көгіміз жеріміз тұмшалған қаралықтан тазарып, қашан дәрігерлер мен жалпы халық тымаудан қалай емделіп, қорғануды үйренгенше Құдайдын мерзім алуға болады.

Ал мұнымен бәрі аяқталмайды әрбір тымаудан жазылған пендесі оның жұбы барын оң қолмен байланысты енетін қара қуаттар сіңірлердің қозғалысын шектеп, буын араларына еніп, соңы жүрек қабының ұлғайумен жүректің дерттенуіне соқтырады. Сондықтан аруақтарының басын көтеруге ата жолында жасалып жатқан қатым құран амалдары, дайындық шаралары арқылы қамшыдан өту ойпаттарды зияраттау арқылы мұндай қасіреттереден сақтандырады қорған болады.

Ал ата жолына қарсы болып оның өрістеуіне түрлі жасырын ашық қарсылық жасап жүргендер әрине мұндайлардың көбі мұсылмандық бес парызын өтеу жолында, дін ісін жол қылған ел билеушілер екені де сөзсіз. Оған ерген мас жастарға әрине кешірімен қарауда керек. Енді мұндай білімді шенді атақтылардың әзірге жасырын тұрған ең қауіпті онан жүздің бірі ғана аман қалатын сегізінші түрі барын да білген жөн.

Қазірігі таңда ата жолында тымаудан жеңіл түрде өтіп тазарып жатқан пенделерде аруақтық қорғаны, бірақ оның сыртында сол тамаудың қарсылығы қоса еріп жүреді. Бұл сәл ғана қателсе немесе кейін шегінсе енуге дайын деген белгі. Сонымен бірге олармен сөз тұрғысына ашық қарсылыққа түскен пенделер еріксіз түрде қарсылық сөздері арқылы, өзінің қорғанын ашады да біздер бір жағынан Құдайдың жазалаушы әскері қызметінде атқарамыз.

Осындай жағдайда Құдайдың ата жолын сынап, біздерге ашық жала жауып «діни алуыздық туғызды» деген масһаб, ішкі істер, сот, прокуратура, мемлекет қауіпсіздігі қызметішілеріне тымауды өздерінің қалауымен жұқтырып, ата жолына бас имесе ажал құшуға Құдайдың берген үкімі деп қабылдап, олардың арсыздықтарына сабырлықпен қарап, Құдай тарапынан келген хабарларды ел арасына таратудан, ата дәстүрін үгіттеп үлгісін көрсетуден жалықпайық әлеуметті ата жолдық жамағаттар!

Маусым 2020 жыл

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *