Әйел заттарына мойынды жабық ұстаудың маңыздылығы
Ми жұмысы мойынмен шектеліп, мойын орталығы тазартушы болып, жүрек пен мидан келетін хабарлар ұжданда кездесіп, таразылынады. Мойын қорғалмаған жағдайда ұжданмен таразылау әлсіреп, теріс ойларға басымдық болып, шайтанның азғыруы қатар жүрмек. Әйелдің шашын қиып, шашын жайып, сәндеп қоюды жаулықпен жабудан артық көріп, жаулыққа деген қарсылықпен «орамал жараспайды», «орамал таға алмаймын», «кемпір сияқты көрінемін» т.б. сияқты шайтандық сезім мен ойға бой алдырумен азғындыққа қалай түскенін өзі де аңғара бермейді.
Бұл жағдай баста сары судың пайда болуымен байланысты әйелде рухани азғындық пайда болып: тәнін еркек көзімен сұқтандыру үшін ашық ұстауға құштарлық пайда болумен әйел-қыздарымыз рухани жезөкшеге айналып, қаны, ділі азып жатыр. Мойынды ашық ұстаудан ұждандылық та әйел затында толық қалыптаса алмай, басты жалаңбас ұстау да, тәнді ашық-шашық ұстау да ерсі көрінбей, қалыпты жағдай ретінде қабылдау пайда болады. Бұдан әйелде бас сақинасы пайда болып, сәл нәрсеге ашуланып, жынданып, нәпсілік азғырылуға да бейімділік болады. Негізінен жаулығы бар әйелдердің басы, сау белдеу періштелік қуат болып, сақина болып, оны 4-ші саусаққа неке жүзігімен белгілеген.
Әйелдің мойыны өрістік, бойлық тұтастықты қалыптастыруға қабілетті болып жаратылған. Ал, еркек мойнында ерекше перде болады, сондықтан ерзатына иманды жетілдірумен құдайлық жолынан жазбау бұйырылған.
Еркектің мойыны жетілмей, әйел қанынан өріс түрінде алатын несібесі, шарабы толық болмаса, сана тазарып, иман толмайды және баспен де аралық қосылып жалғанбайды. Сондықтан еркек мойыны әйел затының жұбайлық төсек қатынасы арқылы еркекке сыйлайтын шарабы, беретін діл қуаты «5-бересіне», жыныстық қуаттылық суға айналған тұзына да байланысты. Аталарымыздың еркектен келетін жыныстық қуаттың негізін маймен, ал әйелден келер көңіл суын, жыныстық қуаттылығын тұзбен өлшеген. Сондықтан; «Май сасыса тұз себесің, тұз сасыса не себесің?» деп астарлы сұрақ қалдырған екен.
Шындығында әйел тәнінің сұқталып, иістеніп, еттерінің шіріп сасуына не себуге болады? Қазіргі замандағы бірінші орындағы саясат та осындай адамзаттан бөлінетін сасық иісті қалай түрлендірумен иісулар ойлап шығарумен, өзара жарысқа түсіп кеткеніміз де, осы жағдайды, қызға қырық үйінен тыйымдық, ұлттық ар білімін жоғалтудан пайда болған. Ал енді ер азаматтың толық шүкірлік сәждесі қалыптасу үшін майына әйел затынан тұзын толық сіңіру үшін де, және қырыққа дейін ақыл толысу кезеңінен өтпей тек намаз оқып, бес парыз орындап, масһаб білімін меңгеріп, құранды толық жаттап алғанмен, еттерінің тазарып, 3-ші дәрежелі хақтық рухани өлім сатыларын меңгеріп, мойнының қатайып, бекіп тазаруы да тіптен мүмкін де емес. Сондықтан да алдымен мұсылмандық қарыздарды өтеу жолында: жан-ұя құрып, бала өсіріп, жарыңды иманға жетілдіріп, ұрығыңды тазартып, рухани егініңді әйел тәніне егіп, жұбайыңды азғырушы жын-шайтаннан күзетіп, бақташы болып баптап, өзіңе тиісті азығыңды алуды да меңгеру керек. Егер сол рухани жан бақшаңнан, ділден азық алмай және әйелің жалаңаш жүрумен шайтанға айналып, тәні, жаны азып, өзіңнің тілің мен сөзің азса, қан суың да азып, жарықтың, рухани азықтың енуі тоқтап, тағдырың қысқарып, жүрек санауын тоқтатса, онда қандай ақылды, білімді, діни саутты «намазхан» болсаң да, ескі иман аманат тағдырыңмен қоштаса бер. Ал, ондай жағдайдан кейін қандай азапты тағдырдың немесе ажалдың келуі де Құдайдың еркінен болары да хақ. Сондықтан тіршілік сәждесін, әдет-ғұрпымызды, салтымызды толық меңгермей, құр намаздарды амалсыз, намаздарын шүкірлікпен орындаусыз, сәждесін тек намаз қылып оқи беретін қызыл бастардан келген парыздармен көсегең көгеріп, тілегің жаратқанның алдына баруы да екі талай болары да хақ.
#мойын_хикметі
Пайдаланылған дерек көзі
Қорытып жазған
Айтманова Т. Б.